Skoči na glavno vsebino
Kakovost

Kakovost

Kakovostno izobraževanje

Kakovost je ena izmed pomembnejših vrednot Ljudske univerze Kranj, na podlagi katere si nenehno prizadevamo za vsestranski razvoj in napredek naše organizacije ter za zadovoljstvo naših udeležencev izobraževanja, predavateljev in zaposlenih.

Uporabljamo model za samoevalvacijo POKI – ponudimo odraslim kakovostno izobraževanje, ki ga je razvil Andragoški center Slovenije. S preverjanjem in izboljševanjem standardov kakovosti optimiziramo procese dela na vseh nivojih delovanja in izboljšujemo kakovost naših storitev v zadovoljstvo zaposlenih, udeležencev in predavateljev.

 

 

Izjava o kakovosti

Listina kakovosti

 

Akcijski načrt za razvoj kakovosti je načrt ohranjanja dobrega ravnanja in vpeljevanja sprememb v ravnanje izobraževalne organizacije in delo zaposlenih, zato da bi uresničevali svoje poslanstvo in dosegli zastavljeno vizijo. Je orodje za načrtovanje razvoja kakovosti, ki na podlagi opredeljenih standardov kakovosti in ugotovitev samoevalvacije opredeljuje dejavnosti za razvoj kakovosti, naloge in roke.

 

Akcijski načrt za razvoj kakovosti 2025

Akcijski načrt za razvoj kakovosti 2024

 

 

Letno poročilo o samoevalvaciji, spremljanju in drugih procesih presojanja in razvijanja kakovosti izobraževanja odraslih opisuje vse aktivnosti, ki jih je izobraževalna organizacija izpeljala v zvezi s zagotavljanjem primerne kakovosti v izbranem letu v vseh izobraževalnih programih, dejavnostih in procesih, ki so potekali v izobraževalni organizaciji.

 

Letno poročilo o samoevalvaciji, spremljanju in drugih procesih presojanja in razvijanja kakovosti izobraževanja odraslih 2024

Letno poročilo o samoevalvaciji, spremljanju in drugih procesih presojanja in razvijanja kakovosti izobraževanja odraslih 2023

zeleni znak kakovosti

LUK ponosno uporablja Zeleni znak kakovosti.

Zeleni znak kakovosti predstavlja izobraževalno organizacijo, ki sistematično skrbi za svojo kakovost in kakovost svojih storitev v izobraževanju odraslih. Namenjen je motiviranju izobraževalnih organizacij ter strokovnjakov za načrtnost in sistematičnost pri presojanju in razvijanju kakovosti lastnega dela.
 

Zeleni znak kakovosti je bil razvit v projektu POKI (Ponudimo odraslim kakovostno izobraževanje) in so ga sprva prejele organizacije za izobraževanje odraslih, ki so bile vključene v projekt.
 

Ljudska univerza Kranj se je vklučila v projekt leta 2012, ker smo želeli optimizirati procese dela na vseh nivojih delovanja, dvigniti kakovost naših storitev v zadovoljstvo zaposlenih in udeležencev ter udejanjati vrednote Ljudske univerze Kranj. Od takrat dalje neprekinjeno delujemo v smeri doseganja opredeljenih standardov kakovosti in s tem ohranjamo pravico do uporabe Zelenega znaka kakovosti. 

Skupina za kakovost je osrednje jedro notranjih procesov kakovosti. Skrbi za povezano delovanje notranjega sistema kakovosti, deluje kot motivator, načrtuje in organizira dejavnosti in jih deloma tudi izpeljuje. Je posrednica med vsemi sodelujčimi v procesih opredeljevanja, presojanja in razvijanja kakovosti ter skrbi za informiranost različnih interesnih skupin o teh dogajanjih in njihovih dosežkih.

 

V skupino za kakovost so imenovani:

1. Mateja Šmid, direktorica

2. Mojca Rozman, strokovna delavka, svetovalka za kakovost, članica

3. Maja Celestina, strokovna delavka, članica

4. Renata Dobnikar, strokovna delavka, članica

5. Jasna Omerzu, strokovna delavka, članica

6. Petra Odar, strokovna delavka, članica

7. Andreja Stare, strokovna delavka, članica

 

Mandat skupine za kakovost traja od 1. 9. 2025 - 31. 8. 2029.

Naloge komisije so podane v Pravilniku o sestavi, mandatu in nalogah komisije za kakovost.

V komisijo za kakovost so imenovani:

1. Mojca Rozman, strokovna delavka, svetovalka za kakovost, predsednica

2. Mateja Šmid, direktorica, članica

3. Jasna Omerzu, strokovna delavka, članica

4. Jure Kramar, zunanji izvajalec v izobraževalnih programih za odrasle, član

5. Janko Zupan, zunanji izvajalec v programu medgeneracijskega sodelovanja, član

6. Slavica Bučan, predstavnica udeležencev izobraževalnih programov za starejše, članica

7. Andreja Kavčič, predstavnica udeležencev programa medgeneracijskega sodelovanja, članica

 

Mandat komisije za kakovost traja od 1. 9. 2025 - 31. 8. 2029.

Svetovalec skrbi za razvoj kakovosti izobraževanja s pomočjo sistematične strokovne podpore, ki jo nudi vodstvu, predavateljem in drugim strokovnim delavcem pri načrtovanju, izpeljavi in vrednotenju izobraževanja in ostalih procesov.

 

»Kakovost je ena izmed vrednot Ljudske univerze Kranj. Nivo kakovosti organizacije ni nikoli rezultat naključja ampak odraz kakovostnega dela. Stalno spremljanje kakovosti in uvajanje izboljšav pa prinaša nove možnosti za razvoj.«

 

Svetovalka za kakovost:

Mojca Rozman
Tel.: 04 280 48 23
mojca.rozman@luniverza.si

Na Ljudski univerzi Kranj smo tudi letos namenili poseben dan vprašanju kakovosti v izobraževanju odraslih. Med delovnim zajtrkom smo se zbrali zaposleni in skupaj razmišljali, kako lahko še naprej izboljšujemo svoje delo ter podpiramo udeležence pri učenju.

Svetovalka za kakovost je predstavila različne metode spremljanja kakovosti – od vprašalnikov in vodenih pogovorov do zgledovalnih obiskov. Poudarila je, da je kakovost skupna odgovornost vseh zaposlenih, v proces pa vključujemo tudi udeležence in zunanje sodelavce.

      

 

V drugem delu srečanja smo pregledali triletni samoevalvacijski načrt (2023–2025). Posebej smo se osredotočili na dve področji:

  • svetovanje pred vpisom in ob vpisu, kjer želimo okrepiti svetovanje na daljavo ter doseči več ciljnih skupin na terenu,

  • svetovalna in mentorska podpora pri samostojnem učenju, kjer načrtujemo sistematičnejšo vključitev te podpore v programe, pripravo video gradiv in več aktivnosti za spodbujanje interesa udeležencev.

Srečanje je pokazalo, da na Ljudski univerzi Kranj kakovost jemljemo resno in jo razvijamo skupaj – s sodelovanjem, odprtimi pogovori in konkretnimi izboljšavami.

Zgodbe so vir učenja, saj spodbujajo naše narativno mišljenje in nam s pomočjo pripovedi drugega lahko pomagajo tudi pri lastnem odločanju v različnih situacijah. Uporaba zgodbe na delovnem področju, ki je strokovno zahtevno, lahko deluje kot motivacijsko sredstvo. Zgodbe so lahko zelo ustrezen način razmišljanja in zbiranja podatkov tudi v procesih presojanja in razvijanja kakovosti, saj lahko povedo veliko več od skopih podatkov, do katerih se dokopljemo z anketami ali podobno (Kroflič, usposabljanje svetovalcev za kakovost, 2020).

 

Zgodbe učiteljev v izobraževanju odraslih